Основні завдання бібліотеки:
Згідно положення про бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу наша бібліотека є структурним підрозділом школи, яка здійснює бібліотечно–інформаційне, культурно–просвітницьке забезпечення
навчально–виховного процесу в урочний і позаурочний час. Свою діяльність організовує разом з педагогічним колективом, планом роботи та документацією школи, затвердженою директором школи.
Навчальний заклад забезпечує правові, організаційні, фінансові і матеріальні умови необхідні для роботи бібліотеки.
У своїй діяльності бібліотека керується Законом України «Про освіту», Законом України «Про бібліотеку і бібліотечну справу».
Основні напрямком роботи Кліщинського НВК спрямовані на виконання проблем і завдань, що стоять перед колективом школи:
1. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до розвитку, виховання і навчання дітей і підлітків через удосконалення професійної майстерності вчителів шляхом впровадження нових освітніх технологій на всіх ступенях навчання.
2. Посилення виховного впливу на учнів у орієнтації на вічні моральні цінності, у вихованні екологічної та фізичної культури, потреби у творчості, у здорових міжособистісних відносинах.
3. Формування в учнів умінь і навичок бібліотечного користування, розкрити перед ними основні функції бібліотеки;
4. Виховання поваги до правил користування своєю та іншими бібліотеками;
5. Популяризація бібліотечно – бібліографічних знань;
6. Виховання в учнів інформаційної культури;
7. Координація діяльності бібліотеки з іншими організаціями і взаємозв’язок з шкільними бібліотеками і мережею бібліотек інших систем і відомств.
Мета та завдання:
• організація інформаційної діяльності;
• формування, використання та збереження книжкового фонду;
• організація обслуговування читачів, залучення до систематичного читання, популяризація бібліотеки;
• інформаційна та довідково-бібліографічна робота;
• робота з підручниками;
• робота з батьками та педагогічним колективом,
Функції: Обслуговування читачів
1. Організація інформаційної діяльності зі спрямування національного самоусвідомлення і духовного становлення учнів—користувачів бібліотеки.
2. Залучення нових читачів:
• екскурсії до бібліотеки;
• пояснення учням правил користування бібліотекою;
• ознайомлення з книжковими виставками.
3. Залучення учнів до систематичного читання книг.
• Індивідуальна робота з читачами:
- робота з окремими групами читачів;
- аналіз читання;
• тематичні папки за інтересами;
- списки рекомендованої літератури;
- робота з невстигаючими учнями;
- робота з дітьми, схильними до правопорушень;
• обслуговування читачів;
• керівництво самостійним читанням;
• робота з формулярами читачів;
• робота з відгуками читачів;
• виховання бібліотечно-бібліографічної грамотності учнів.
|